De online elektra materialen winkel

Klachtenprocedure

Het streven van Arento is dat u tevreden bent over ons.
Mocht u desondanks toch een klacht hebben, dan zullen wij er alles aan doen om deze zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

  • Door een mail te sturen naar
  • Of telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 026 840 71 56 van maandag t/m vrijdag van 09:00-17:00 uur.
  • Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:

    Arento
    t.a.v. klachtenafhandeling
    Zonnekruidstraat 30
    6666 XL Heteren

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen u klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Stichting Webshop Keurmerk
Mocht er, ondanks alle inspanningen om uw klacht te verhelpen, toch een geschil tussen u en Arento blijven bestaan, dan kunt u uw klacht melden bij Stichting Webshop Keurmerk middels het klachtenformulier op de website van Stichting Webshop Keurmerk, www.keurmerk.info zij zullen uw klacht onderzoeken en proberen op te lossen.
Stichting Webshop Keurmerk bemiddelt indien noodzakelijk tussen u en Arento. 
Uw klacht wordt alleen door de Stichting Webshop Keurmerk in behandeling genomen wanneer u uw klacht eerst bij Arento heeft neergelegd, binnen de daarvoor gestelde tijd.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.