De online elektra materialen winkel

Klachtenprocedure

Het streven van Arento is dat u tevreden bent over ons.
Mocht u desondanks toch een klacht hebben, dan zullen wij er alles aan doen om deze zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wij zullen binnen 7 werkdagen reageren op uw klacht.

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

  • Door een mail te sturen naar
  • Of telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 026 840 71 56 van maandag t/m vrijdag van 09:00-17:00 uur.
  • Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:

    Arento
    t.a.v. klachtenafhandeling
    Zonnekruidstraat 30
    6666 XL Heteren

Geschillencommissie
Mocht er, ondanks alle inspanningen om uw klacht te verhelpen, toch een geschil tussen u en Arento blijven bestaan, dan kunt u uw klacht melden bij Stichting Webshop Keurmek middels het klachtenformulier op de website van Stichting Webshop Keurmerk, www.keurmerk.info . zij zullen uw klacht onderzoeken en proberen op te lossen.

De geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk bemiddelt indien noodzakelijk tussen u en Arento.
Uw klacht wordt alleen door de Stichting Webshop Keurmerk in behandeling genomen wanneer u uw klacht eerst bij Arento heeft neergelegd, binnen de daarvoor gestelde tijd.